ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 10 juli 2007

Förnyelse

Av angelica - 10 juli 2007 01:41

Alltså nu är det ju både folk från Skellefteå och Luleå som vill att jag ska gå på PDOL denna sommar, så jag funderar på att fara på det då!

Ska höra mig för lite mer.


Samtidigt som jag inte vill att skolan ska ta slut så vill jag ju ändå tillbaka till grans för jag är nyfiken på den nya klassen samt att träffa alla kompisar varje dag! Nackdelarna med att börja är att jag inte kan ha min egen dygnsrytm som är oregelbunden. Fördelarna är att umgås med folk!


Jag ska ta ett snack med päronen om egen lägenhet, för det verkar tyvärr inte gå för angelina som jag först tänkte bo med. Jag känner mig motiverad att bo själv alltså, aldrig att jag frivilligt går med på att pendla, det är ju fruktansvärt! Helt härligt att flytta, att kunna lata mig utan att någon säger åt mig osv. Vill inreda och ha mina djur där om det går bra för de att bo med mig (Tänker på undulaterna Sigge och Sissi). Mössen kan jag ju ta med mig, de tar ju inte så stor plats (ännu).

Jag har planer på att införskaffa mig ett vitrinskåp för att göra till en stor musbur, för jag känner att jag vill ha mer än två möss och jag vill att mina möss ska ha det bra i stora och fina burar så att de kan aktiveras mycket mera än de gör nu!

 
 
Ingen bild

Minna

10 juli 2007 12:31

ja! egen lägenhet! det är mycket roligare än om du bor hemma :P

 
Anna

Anna

10 juli 2007 20:06

Jag vill också ha en anledning att flytta hemifrån :O

Mwahaha, PDOL B-D

http://annanas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards