ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 3 juni 2007

Stop whining!

Av angelica - 3 juni 2007 23:03

I've got my own hell to raise


let me live my life and I'll let you live yours

Snyggaste bilden ovan av Minna Nilsson!



Gårdagen började med att vi for till flygplatsen och lämnade av pappa som skulle till Danmark. Mamma lämnade av mig i stan. Minna, Izabella och Gabbi mötte upp mig i Shopping. Izabella var väldigt glad över sitt nya halsband ;D

Svamlade ner in på HM, för att styla Gabriella! Vi lyckades väldigt bra må jag säga! :D Hon tyckte tillochmed att det var jättefint, finare än de andra kläderna hon brukar ha, så det var ju bra att hon trivdes i de ! ;)

Minna köpte sötaste rosa klänningen (?) någonsin, en som jag ville ha men den satt inte bra på mig, kul att jag kan få ha den i min närvaro iaf på Minna :D Minna tyckte att jag hade en designer-kropp, Bella vill att jag ska utnyttja min längd inom modellvärlden, men den rosa skapelsen hjärtade Minna, inte mig ;P

Niklas kom in till stan och joinade oss! Minna gav honom sötaste välkomsthälsningen ,) gulgull-knulligull. Vi gick och käkade efterlängtad mat på DAGOBERT som har de godaste mackorna i staden!

Efter stadsvistelsen for vi allesammans till Kyrkbyn med bussen!

Väl där hade Folket precis anlänt och funnit sig tillrätta utanför huset på sekunden när vi kom. Vi såg på Kaleido Star (<3) och jag känner mig glad att fler än jag har öppnat ögonen för ett så härligt program! Värsta lilla församlingen typ, nämen det är jag, Iza & Gabriella som ser på det :)

Jag och Iza gick hem till henne, hon visade mig runt i sitt feta hus bland alla rum och våningar, sedan gjorde vi iordning Gabbis skatter!

Påvägen tillbaka till Gabbi hade jag motljus, men jag såg en tjej en bit bort som var lång, jag undrade om hon var längre än mig, när jag kom närmare märkte jag det var ju Angelina! Förfaan, det var en överraskning som satan! Blev helt glad och chockad ;) MÅNGA minnen med den människan, vi tappar aldrig kontakten på riktigt, vi känner ingen skuld över att vi inte hinner träffas, vi förstår varandra. Kan vara någon månad sedan jag hör av henne, men när vi väl hörs av märks inte de månaderna av någonting och när vi är med varandra då kan vi sitta och göra helt enskilda saker, men ändå sån närvaro. Behöver inte prata för att vara med varandra, helt avspänt, därför passar hon så bra, bäst att vara min lägenhetskompis! ;) Nu i sommar ska jag vara MKT med henn och systern! måste, vill vill vill ! ;D

När vi kom tillbaka åt vi grillat och hoppade studsmatta som galningar för att sedan hyra film och sedan hoppa som galningar mer! Fyfan vad det är kul, helst med rätt folk och bra väder! Myggen sög av mina blodomlopp säkert. Filmen vi hyrde var den filmen som jag tidigare skrivit om "Säg att du älskar mig"

 Kändes kul att få se den igen, att de andra också skulle få se den. Tycker om den, även om handlingen är som många andra, men den känns speciell.

 -Alla reagerar olika-

När vi skulle sova så visade det sig att kudden jag hade var kattig, dvs nersmittad med kattextrakt typ, sådant som min kropp inte vill vara med, inte kommer överens med, ibland kan jag lura den med tavegyl eller clarityn. Vart svullet på morgonen, men lät bli att röra i ögonen under hela tiden jag var där, iaf så bra jag kunde. Vissa hus kan jag inte vara i för att reaktionen mot katt blir så stor. Endel katter kan jag gosa med ansiktet i. De andra kände också av mot katt, förmodligen katterna, det är sorgligt. men tar man bara nå allergitablett så brukar det gå bra. Man brukar ju få, utslag som kliar, eksem, nästäppa, rinnande näsa, svullna, röda och kliande ögon, klia i halsen samt svårt att andas av allergier. Mkt erfarenhet inom familjen och mig själv samt andra. ;/



I've got my own hell to raise



Förbereder Skåne-resan med att ladda ner musik som ska försörja mig med härligaste musiken!<3



I've got my own hell to raise



Jag orkar inte med att känna mig otillräcklig längre. Det får räcka med det jag har att ge, om jag inte kan uppfylla de osynliga kraven då är jag nog inte rätt person.,



'Cause I can't know how I can make you happy

'Cause I can't know if I can make you happy

You are someone else

Who have you become

Who have I become

'Cause everyone goes away in the end

And I've got my own hell to raise



I'm so fed up with my thoughts of you

 
 
Minna

Minna

26 mars 2009 15:03

Det är sånt här som gör att man längtar tillbaka. Bara vill vara där NU. Igen. Tillbaka. Om man så ska sova i en soptunna vill man vara där >.

http://minna.synvinklar.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards